Der kommer snart ladestandere til elbiler på Gavlhusvej. Arbejdet vil give nogle midlertidige ændringer i området.
Fortovet, der hvor ladestanderne skal stå, bliver lukket i hele arbejdsperioden. Gående skal bruge det modsatte fortov.
Mens ladestanderne sættes op, kan parkeringspladserne foran stadig bruges. Biler skal dog holde ca. 0,5 meter fra kantstenen, så der er plads til arbejdet.
Der vil også blive gravet i vejen, så der kan føres strøm til ladestanderne. Derfor bliver ca. to parkeringspladser på hver side midlertidigt lukket, mens der graves. Selve gravearbejdet henover Gavlhusvej sker i to dele. Det gør, at trafikken stadig kan komme forbi.
Arbejdet foregår fra tirsdag den 26. maj og er færdigt fredag den 29. maj.
Den gule markering på kortet viser hvor ladestanderne sætte op. Den røde linje viser, hvor strømkablet skal graves ned under vejen.
